گزارش تصویری دومین جشنواره فجر انقلاب

گزارش تصویری دومین جشنواره فجر انقلاب

گزارش تصویری دومین دوره مسابقات فجر انقلاب اسلامی

دومین دوره مسابقات فجر انقلاب در رشته های حفظ قرآن - فوتسال - تنیس روی میز - روزنامه دیواری - جام دیجیتال و حل جدول به همت کانون فرهنگی هنری شهید ترابی و پایگاه مقاومت بسیج یادگار امام (ره) برگزار گردید و برگزیدگان در جشن انقلاب مسجد حضرت امام خمینی (ره) مورد تقدیر قرار گرفتند.

گزارش تصویری مسابقات در ادامه مطلب...

جدول زمانبدی مسابقات

 

1- گزارش تصویری مسابقات فوتسال

مسابقه فوتسال فجر انقلاب جمعه مورخ ۹ بهمن  با شرکت بیش از ۵۰ نفر  از اعضای کانون شهید ترابی مسجد امام خمینی (ره) خمین در ۷ تیم  برگزار گردید. از برگزیدگان هم در جشن انقلاب اسلامی در مسجد حضرت امام خمینی(ره) خمین تقدیر شد.

2- گزارش تصویری مسابقات تنیس روی میز

مسابقات تنیس روی با شرکت 35 نفر از اعضای کانون با قهرمانی جناب آقای امین احمدی و نایب قهرمانی آقای محمد شاکری و مقام سومی آقای صالح شعیبی به کار خود پایان داد . از برگزیدگان هم در جشن انقلاب اسلامی در مسجد حضرت امام خمینی(ره) خمین تقدیر شد.

 

 

3- گزارش تصویری مسابقات جام دیجیتال

مسابقات جام دیجیتال با شرکت 35 نفر از اعضای کانون با قهرمانی جناب آقای امیر مهدی هاشمی به کار خود پایان داد. از برگزیدگان هم در جشن انقلاب اسلامی در مسجد حضرت امام خمینی(ره) خمین تقدیر شد.

 

4- گزارش تصویری مسابقات حفظ قرآن کریم

مسابقات حفظ قرآن کریم در دو رشته حفظ از سوره فجر تا سوره ناس و در رشته حفظ سوره فجر با شرکت 22 نفر از اعضای کانون به کار خود پایان داد . به برگزیدگان در مراسم جشن انقلاب در مسجد حضرت امام خمینی (ره) هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

5- گزارش تصویری مسابقات روزنامه دیواری

مسابقات روزنامه دیواری با شرکت 3 گروه از اعضای کانون شهید ترابی مسجد امام خمینی (ره) در مسابقات روزنامه دیواری کانون های مساجد شهرستان برگزار گردید که در نهایت با کسب مقام نخست توسط یکی از گروه های کانون در شهرستان همراه شد.

6- گزارش تصویری مسابقات حل جدول

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

1 نظر

تشریفات مجالس  ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۸:۳۶:۵۱

لااااااااااایــــــک خیلی لذت بردم http://wedding.mento.ir