مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله تهرانی در حسینیه امام خمینی برگزار شد

مراسم بزرگداشت حضرت آیت‌الله تهرانی در حسینیه امام خمینی برگزار شد

مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم ربانی و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  و با حضور ایشان، صبح امروز در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم که اعضای خانواده و بستگان و مسئولان دفتر آیت‌الله تهرانی، رؤسای قوای سه‌گانه، علما و روحانیون، مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، قاریان و مداحان آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت و در رثای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و سوگ رحلت این عالم ربانی به مرثیه‌سرایی پرداختند.
در ادامه‌ی این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیقی در سخنانی با اشاره به زندگی و ابعاد شخصیتی مرحوم حضرت آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی گفت: سیره و منش این عالم ربانی دعوت به سوی خداوند و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام بود و ذره‌ای جاه‌طلبی و خودبینی که عامل تمامی فتنه‌های اجتماعی است، در او وجود نداشت.
وی با اشاره به سوابق شاگردی آیت‌الله تهرانی در محضر امام خمینی(ره) و همچنین همراهی ایشان با نهضت، قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مرحوم حضرت آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی از علمای ربانی و معلمان اخلاقی بود که آغوش مجالس او به روی تمام مشتاقان معارف اسلامی باز بود و با تربیت شاگردان مهذّب و در خط انقلاب و ولایت، رسالت دینی خود را ایفا کرد
.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...