دوره آموزشی تربیت مربی «نگرشی دیگر به عفاف و حجاب» در اراک برگزار می‌شود

دوره آموزشی تربیت مربی «نگرشی دیگر به عفاف و حجاب» در اراک برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجداستان مرکزی، «حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری» با اعلام خبر برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی «نگرشی دیگر به عفاف و حجاب» در اراک، گفت: این دوره آموزشی ویژه بانوان 22 تا 40 سال دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برگزار می‌شود.
وی افزود: دوره آموزشی تربیت مربی نگرشی دیگر به عفاف و حجاب به‌صورت کارگاهی در روزهای 15 تا 17 آذرماه جاری برگزار می‌شود.
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: تلاش برای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف، آشنایی بانوان به ویژه نسل جوان با موضوع حجاب و برگزاری نشست های تخصصی و عمومی با موضوع حجاب از برنامه های مهم این دوره است.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری افزود: اسلام اهمیت ویژه‌ای به موضوع حجاب و عفاف داده و همواره زنان و مردان را به داشتن پوشش اسلامی سفارش می‌کند.
وی تصریح کرد: عفاف و حجاب تابلوی ارزش‌های ملی و دینی و الگوی حکومت‌داری اسلامی است که همه افراد جامعه اعم از زن و مرد باید به آن توجه داشته باشند.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری اصلاح مدیریت آموزشی ، پژوهشی و سایر حوزه های مرتبط با موضوعات عفاف وحجاب ،ارتقاء قدرت تحلیل و آگاهی نسبت به پیامد های نتایج تهدیدات نرم وآسیب ها ،جذب و توانمند سازی گروه انسانی مرجع حوزه عفاف وحجاب،ترویج فرهنگ دینی مرتبط با حجاب و عفاف با الویت نهاد ها وگروه های الویت دار ،افزایش سطح نظم و پیروی از قانون و اعتماد سازی،جذب وهدایت منابع مالی جهت اجرای برنامه های  عفاف وحجاب،تعامل و هماهنگی وایجاد تمرکزدر تصمیم گیری در حوزه هاو دستگاه های مرتبط وتبین تاثیر گذاری حوزه های مختلف دینی بریکدیگر در موضوع  عفاف وحجاب را اهداف  این دوره عنوان کرد.
وی افزود: حفظ و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب از موضوعات ضروری و مورد نیاز جامعه است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه 30 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند، گفت: به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه پایان‌ دوره اعطا می‌شود.
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: دوره آموزشی تربیت مربی نگرشی دیگر به عفاف و حجاب با حضور اساتید مجرب در مجتمع فرهنگی ـ هنری آفتاب اراک برگزار می‌شود.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...