برنامه های کانون های مساجد در ایام ا..دهه فجر

برنامه های کانون های مساجد در ایام ا..دهه فجر


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ،«حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری»، گفت: به‌منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، 2هزار حلقه نرم‌افزار سرودهای انقلابی تکثیر و در سراسر استان توزیع می‌شود.
وی برگزاری مسابقه روزنامه‌دیواری با موضوع انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌هایی که ویژه دانش‌آموزان دوره راهنمایی برگزار می‌شود، عنوان کرد و گفت: این مسابقه به همت کانون محبین‌الائمه(ع) مسجد قدس برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع خاطرات انقلاب ویژه دانش‌آموزان ابتدایی، برگزاری مسابقات فوتبال دیجیتال جام مساجد، چاپ 5 هزار پوستر امام راحل و مقام معظم رهبری و تقدیر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر برشمرد.
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  از اجرای طرح ختم قرآن در برخی مساجد استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و گفت: این مراسم نورانی با دعوت از قاریان برجسته استانی برگزار می‌شود.

ایشان در پایان  اضافه کرد :فضاسازی و چراغانی معابر ،برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری ، دعوت از سخنرانان ویژه در مساجد ، برگزاری همایش های مختلف و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های کانون های مساجد است که در دهه فجر برگزار می شود.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...