بیانیه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت22بهمن

بیانیه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت22بهمن

 

بسمه تعالی

بیانیه اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت سی و چهارمین سالرزو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی


بهمن آمد و بهار پیروزی با طراوت خود بار دیگر جای جای کشور عزیزمان ایران را در بر گرفت.

دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام ناب،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از درخشنده ترین تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته و اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود.

لکن ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی ، همچنان تاکید برمعنویت و ارزش های انقلاب اسلامی ، پیروی از اندیشه های امام راحل(ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است و بی شک کم توجهی به این امور از دست دادن دستاوردهای انقلاب همچون: استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

در این میان نقش بی بدیل مساجد با محوریت روحانیان جلیل القدر و حضورپرشور و نشاط خواهران و برادران ایمانی بویژه جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی  و تاثیرگذاری آن در حفظ ، پاسداشت و تداوم ارزش ها و اهداف نظام اسلامی امری بلاتردید است.

ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن اعلان بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز و رهبر معظم انقلاب، همچنان بر سر پیمان خود با ولّی زمان پا برجا بوده و تلاش می کنیم تحت ظل عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری، آینده روشنی را برای ایران اسلامی به تصویربکشیم.

همچنین ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجدبا گرامیداشت ایام ا... دهه فجر و سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ،از عموم امت وفادار امام و ادامه دهندگان راه نورانی شهدا ، پیروان ثابت قدم مقام ولایت را به مشارکت پرشور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن دعوت می نماییم، تا عزم خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی و پیمودن راه سرخ شهدا که همانا راه زندگی سعادتمندانه و نا امید کردن دشمنان و بدخواهان و طمع ورزان به حریم استقلال و آزادی کشور عزیزمان ایران است به نمایش جهانی بگذارند و دست در دست یکدیگر از خداوند بخواهند این انقلاب را به انقلاب مهدی فاطمه (عج) متصل فرماید.

انشاء ا...

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...