جریان مشترک فتنه و انحراف به آخر خط رسیده‌اند/ولایتی، حداد،زاکانی، جلیلی ولنکرانی حزب‌اللهی‌اند

جریان مشترک فتنه و انحراف به آخر خط رسیده‌اند/ولایتی، حداد،زاکانی، جلیلی ولنکرانی حزب‌اللهی‌اند

 به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جمع برخی از طلاب و حوزویان که در موسسه خطابه امیر بیان قم برگزار شد، با بیان اینکه جریان مشترک فتنه و انحراف برای دوئل آمده نه رقابت انتخاباتی، بیان داشت: یک قاعده سیاسی وجود دارد مبنی بر اینکه هر کس به خط آخر رسیده به سیم آخر می زند و جریان مشترک فتنه و انحراف به نظر می رسد که دچار این وضعیت شده است.
 
وی افزود: در شرایط کنونی ظاهر قضیه آن است که دو جریان مقابل هم هستند که شامل جریان اصولگرا و جریان مشترک فتنه و انحراف می باشد.
 
مدیر مسئول کیهان تصریح کرد: البته منظور ما از جریان اصولگرا، توده های مردم پیرو مقام معظم رهبری است که تکیه بر اصول و آموزه های اساسی نظام دارند و پای آن هم ایستاده اند.
 
شریعتمداری با اشاره به اینکه جریان اصولگرا برای رقابت انتخاباتی وارد عرصه شده است، تاکید کرد: جریان فتنه و انحراف برای رقابت انتخاباتی نیامده است؛ بلکه برای دوئل آمده است؛ چرا که می داند این انتخابات آخرین فرصت او برای دست اندازی بر کانون های قدرت و ثروت است.
 
وی همچنین با بیان اینکه جریان فتنه و انحراف در برخی مسایل اساسی، دارای مواضع مشترکی هستند، تصریح کرد: هاشمی تا حدی با مقام معظم رهبری فاصله دارد؛ اما اگر این فاصله در مباحث بنیادین باشد، خطرآفرین می شود.
 
نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان تاکید کرد: نباید به کسانی که آشکارا در فتنه نقش داشتند و نسبت به نظام و انقلاب مرتکب جرم و جنایت شدند، مدال صلاحیت و شایستگی برای ریاست جمهوری داد.
 
شریعتمداری گفت: ممکن است که دوستان اصولگرا از این حرف من ناراحت شوند؛ اما به نظر من یکی از اهداف دشمن در شرایط کنونی این است که خروجی های معظم له را متعدد کند. به این معنی که می دانیم مردم حرف و منویات رهبری را گوش می دهند و از آن سو هم لنکرانی بچه حزب اللهی است و هم جلیلی که سوپر حزب اللهی است و دیگران نیز حقا و انصافا حزب اللهی و دغدغه مند هستند.
 
وی افزود: بزرگوارانی مثل ولایتی، حداد، زاکانی، جلیلی و لنکرانی همه حزب اللهی هستند؛ اما باید توجه داشت که این تعدد کاندیداهای اصولگرا، رای ها را می شکند.
 
مدیر مسئول کیهان تصریح کرد: الان صحنه انتخابات یک صحنه حساسی است و لذا ضرورت دارد که همه توان در راستای وحدت جمع شود و از آن سو، پاشنه آشیل های حریف که زیاد هم است و آنها می خواهند آن را بپوشانند را نیز بیان و افشا کرد.
 
شریعتمداری بیان کرد: گرچه ما در شرایط حساسی هستیم؛ اما باید توجه داشت که به هیچ وجه شرایط کشور بحرانی نیست و کسانی که می خواهند آن را بحرانی جلوه دهند یا بحران را نمی شناسند و آن را ندیده اند و یا اغراض دیگری از طرح این مسائل در سر دارند.
  
شریعتمداری در ادامه بر لزوم وحدت اصولگرایان در شرایط حساس کنونی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه کاندیداهای طیف اصولگرایی، افراد حزب اللهی، وفادار به آرمان های نظام و انقلاب و آزمون داده هستند و آنچه مهم است اینکه در شرایط حساس کنونی باید به الزامات وحدت توجه ویژه نشان داد.
 
این فعال سیاسی و روزنامه نگار همچنین در خصوص جزئیات دیدار امروز با آیت الله مصباح یزدی در قم گفت: از محضر ایشان که حقیقتاً جزو ستون های موثر و مفید برای نظام هستند، مثل گذشته بهره برده و کسب فیض کردیم و صحبت های دیگری نیز داشتیم که خوب است از کنار آن بگذریم.
 
وی تصریح کرد: اکنون صحنه انتخابات یک صحنه حساسی است؛ بنابراین ضرورت دارد که همه توان در راستای وحدت جمع شود و از آن سو، پاشنه آشیل های حریف که زیاد هم است و آن ها می خواهند آن را بپوشانند را نیز بیان و افشا کرد.
 
شریعتمداری بیان داشت: بنده معتقدم که دوستان اصولگرا هر چه سریعتر باید یکی شوند و البته در این میان کسی هم نگفته است که باید از اصول کنار بکشیم؛ بلکه روی سخن این جاست که می توان در سلیقه ها تخفیف داد.
 
مدیر مسئول کیهان تصریح کرد: بی شک اگر به مساله وحدت بی توجهی کنیم، همه ضربه می خوریم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص احتمال رد صلاحیت مشایی و واکنش احمدی نژاد نیز بیان داشت: هر چه بشود آنچه مهم است اینکه این کشور به آن معنا، دچار بحران نمی شود.
 
شریعتمداری گفت: آیت الله جنتی که خداوند وجود ایشان را حفظ کند از زمان طاغوت و دوران مبارزات انقلابی دارای شجاعت و صراحت بود و حرف هایش را می زد، امروز هم همین طور است.
 
مدیر مسئول کیهان بیان داشت: بخش اعظم جریان مدعی اصلاحات که در فتنه حضور داشتند از صحنه سیاسی کشور اوت شده اند و امروز می کوشند که به هر طریق ممکن داخل نظام قرار بگیرند.
 
وی گفت: دشمن در قضایای فتنه، همه توان و نیروهای خاکستری خود را به میدان آورد و یک جنگ احزاب تمام عیار را علیه نظام اسلامی و رهبری شکل داد و از برکات فتنه همین بود که این نیروهای خاکستری را سوزاند و خاکستر کرد.
 
شریعتمداری ضمن انتقاد شدید از طرح برخی شعارهای مربوط به سیاست خارجی از سوی برخی کاندیداها گفت: در دنیا سهم هر کس را بر اساس اقتدارش می دهند و نه چانه زنی اش برای مذاکره!
 
مدیر مسئول کیهان با بیان اینکه شعارهای مذاکره و رابطه با آمریکا در قد و قواره برخی کاندیداها نیست، خاطرنشان کرد: اگر در سیستم اجرایی، انسان های واداده بیایند، سرنوشت سوریه و عراق در انتظار ما خواهد بود.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...