جشنواره جهاد مجازی 2

جشنواره جهاد مجازی 2

به گزارش دبیرخانه جشنواره جوانان مساجد، جشنواره وبلاگ‌نویسی «جهاد مجازی 2» به همت دبیرخانه کانون‌های مساجد اصفهان برگزار می‌شود. این جشنواره در راستای شناسایی وبلاگ‌نویسان کانون‌های فرهنگی هنری برگزار می‌شود و ثبت نام و ارسال اثر آن تا 30 مردادماه ادامه دارد.

از اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به انعکاس و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در فضای مجازی، شناخت و ایجاد ارتباط وبلاگ نویسان متعهد و متخصص، تهیه بانک اطلاعاتی از وبلاگ‌های مساجد جهت استفاده در شبکه جهاد مجازی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و کار گروهی در میان دست اندرکاران کانون‌های مساجد اشاره کرد.
 
بررسی نقش وجودی امام رضا(ع) در فرهنگ شیعی ایران، دهه کرامت، مدیریت جهادی، فرهنگ در عزم عمومی، عفاف و حجاب، فعالیت‌های کانون محور و نقد و هدایت فعالیت‌های فرهنگی از موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود. همچنین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، موضوع ویژه این جشنواره با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود.
 
این جشنواره وبلاگ‌نویسی با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان، دانشگاه پیام نور فلاورجان از 23 خرداد تا 30 مرداد برگزار می‌شود.
 
 برای مشاهده سایت جشنواره وبلاگ‌نویسی جهاد مجازی 2 به نشانی www.ravaghlms.ir مراجعه کنند.
 

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...