نشریات حوزه مسجد نقش مهمی در نشر علوم قرآنی و معارف دینی دارند

نشریات حوزه مسجد نقش مهمی در نشر علوم قرآنی و معارف دینی دارند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: نشریات حوزه مساجد می تواند نقش بسزایی در نشر علوم قرآنی و معارف دینی در جامعه داشته باشد.

 

 

 به گزارش روابط عمومی از اراک ،حجت الاسلام محمدرضا حدادیان در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  ، گفت: نشریات ووبلاگ های مسجدمی توانند با فعالیت های فرهنگی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افراد به نحو موثری آنها را به سمت و سوی مطلوب حرکت دهند.

وی از مساجد به عنوان یک پایگاه بزرگ و عظیم جهت تقویت باور‌های نسل جوان یاد کرد و با توجه به اینکه زمینه شروع انقلاب از مساجد آغاز شد، امام خمینی رحمه الله را فرزند بزرگ مساجد دانست و گفت: این رسانه ها در کانون‌های مساجد پتانسیلی است که می‌تواند استعدادهای نهفته را به بالفعل تبدیل کند.

حدادیان تصریح کرد: کار فرهنگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با محتوای فرهنگی مبتنی بر ارزش های انقلاب و اصول تبلیغ شود که خوشبختانه نشریات و وبلاگ های کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکنون به این رسالت توجه داشته و در این راستا حرکت کرده اند.

وی تصریح کرد: این نشریات و وبلاگ ها در توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد کشور، شناسایی- جهت دهی و سازماندهی وبلاگ ها و نشریات تجربی فعال در کانونهای مساجد، توسعه کمی و کیفی وبلاگ ها و نشریات تجربی مساجد، ایجاد فضای رقابت سالم و ارتقاء سطح علمی و تجربی فعالان، فضای مجازی و مطبوعاتی کانون های مساجد، تشویق به انجام فعالیت های سازنده و اثر گذار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی را دارند.

 مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره برگزیدگان مرحله منطقه ای شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان، شرکت دارند.

گفتنی است،‌ استان های سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و گیلان میزبانان مرحله منطقه ای هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی بودند که برگزیدگان آن در مرحله کشوری راهی شهر خمین می شوند.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...