معیار اصلی در تولید مطالب نشریات تجربی مساجد ارتقای فرهنگ دینی افراد باشد

معیار اصلی در تولید مطالب نشریات تجربی مساجد ارتقای فرهنگ دینی افراد باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: معیار اصلی در تولید و محتوای مطالب در نشریات تجربی مساجد، فراهم کردن زمینه ارتقای فرهنگ دینی افراد باشد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم در گفتگوی اختصاصی به روابط عمومی جشنواره در اراک، گفت: محتوای نشریات مساجد به دلیل مبتنی بر افزایش سطح دانش، بینش، بصیرت، ایمان و معنویت عمومی متناسب با هر قشر و گروه سنی مورد اقبال افراد در هر محله است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: معیار اصلی در تولید و محتوای مطالب در نشریات تجربی مساجد، فراهم کردن ارتقای زمینه ارزش های انسانی و فرهنگ دینی افراد و تحقق منویات مقام معظم رهبری و مهمترین هدف نشریات تجربی مساجد، ترویج و نشر علوم قرآنی و معارف دینی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مشارکت در فعالیت‌های این عرصه باید باشد.

امام جمعه اراک با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ دینی، بیان کرد: از طریق فضای سایبری می‌توان مرزها را در نوردید و پیام فطرت الهی را به تمامی انسان‌ها از هر گروه و نژاد که تشنه حقیقت هستند، رساند.

وی اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان خط اصلی حرکت جوانان برای رسیدن به قله‌های کمال و تقرب به سوی خداوند است و جوانان مسجدی باید بیشتر به این موضوع اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه  کانون های مساجد در تبیین آموزه های دینی و ایجاد بصرت و احیاء فضائل و ارزش‌های اسلامی موثر هستند، افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دارای ظرفیت بسیار بالایی در زمینه فرهنگی و رسانه‌ای هستند که با حمایت از آنها، زمینه رشد و گسترش فعالیت آنها فراهم می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: رسانه های دیداری و شنیداری و مکتوب مسئولیت بسیار بزرگی در عرصه محلی، استانی، منطقه ای، کشوری و بین المللی به دوش گرفته اند و می توانند با نقد منصفانه و خردمندانه بسیاری از مشکلات و چالش های موجود را مرتفع کنند.

مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره برگزیدگان مرحله منطقه ای شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان، شرکت دارند.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...