نشریات تجربی مساجد درگیر هیاهوی سیاسی نیستند

نشریات تجربی مساجد درگیر هیاهوی سیاسی نیستند

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین گفت: نشریات تجربی مساجد درگیر هیاهوی سیاسی نیستند.

رضا کوچکی، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم به روابط عمومی جشنواره در اراک، گفت: نشریات تجربی مساجد در رفتارهای مذهبی و محلی جامعه و الگو دهی به افراد نقش موثری دارد.

وی افزود: نشریات تجربی کانون های فرهنگی هنری مساجد به جهت در گیر نبودن با مراحل اداری دریافت مجوز و حمایت های آموزشی و مادی و معنوی دبیرخانه های استانی  معمولا به سهولت شکل می گیرند و تمام  توانایی خود را صرف کیفیت نشریات می کنند.

کوچکی ادامه داد: نشریات فرهنگی هنری کانون های مساجد به لحاظ دغدغه های فرهنگی نویسندگانش سمت و سوی فرهنگی دارند و مطلوب خوانندگان است و با توجه به نظارت های دبیرخانه های استانی معمولا در گیر هیاهوی سیاسی که گریبانگیر تعداد متعددی از  نشریات کشور شده است نمی شوند و لذا عامه مردم آنها را می پسندند.

 مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خمین،شهر میزبان برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی مساجد تصریح کرد: عمده محتویات مطالب نشریات مسجدی دغدغه های قشر نوجوان و جوان است که از امتیازات این نشریات است این نشریات چون از متن جامعه اسلامی بوجود می آیند تاثیر گذاری بیشتری را بر مخاطب هایی که احساس قرابت بیشتری با نشریه دارند را می گذارد.

وی گفت: البته نشریات زمانی می توانند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند که از آموزش های روزنامه نگاری و نشریه نویسی برخوردار باشند که خوشبختانه این زمینه هم به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد فراهم شده است.

مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره 40نفر از برگزیدگان شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان که در مرحله منطقه ای این جشنواره حایز رتبه شده بودند، شرکت دارند.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...