نشریات تجربی کانون های مساجد یکی از ارکان موثر در عرصه فرهنگ دینی است

نشریات تجربی کانون های مساجد یکی از ارکان موثر در عرصه فرهنگ دینی است

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری گفت: نشریات تجربی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنو ان یکی از ارکان موثر در عرصه فرهنگ سازی و فرهنگ دینی است.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم ، با اشاره به نقش نشریات تجربی در نشر علوم قرآنی و معارف دینی، از این رسانه به عنوان یکی از ارکان مقابله با دسیسه‌های دشمنان در جنگ نرم یاد کرد.

وی افزود: نشریات حوزه مساجد می تواند نقش بسزایی در نشر علوم قرآنی و معارف دینی در جامعه داشته باشد.

مسئول دبیرخانه گانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: این رسانه ها می توانند با فعالیت های فرهنگی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افراد به نحو موثری آنها را به سمت و سوی مطلوب حرکت دهند.

حجت الاسلام  یوسفی با اشاره به عمق دسیسه های دشمنان در هجمه های فرهنگی و جنگ نرم، بر ضرورت هوشیاری عموم در برابر دسیسه های دشمنان تاکید کرد و اذعان داشت: امروز شیوه های دشمنان در جنگ نرم از عرصه سخت افزاری به عرصه نرم افزاری رسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به تمامی مسائلی که می تواند در این نبرد فرهنگی ما را یاری رساند یک امر بدیهی است، اظهار کرد: نشریات تجربی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنو ان یکی از ارکان موثر در عرصه فرهنگ سازی و فرهنگ دینی باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری عنوان کرد: افزایش قدرت نشریات تجربی و همه مسائلی که به تقویت مبانی فرهنگی و دینی ما می انجامد در واقع افزایش قدرت و تقویت نرم است

وی گفت: هدف اصلی و نهایی نشریات تجربی مساجد ارتقای فرهنگ دینی و توجه بیشتر به علوم قرآنی و معارف دینی، آگاهی بخشیدن به جوانان و نشرآموزه‌های دین مبین اسلام، احکام و معارف الهی باید باشد.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...