نرم افزار های اندرویدی با موضوع امیر المومنین (ع)

نرم افزار های اندرویدی با موضوع امیر المومنین (ع)

 بخش نرم افزار های اندرویدی با موضوع امیر المومنین (ع)

 

 

1- برنامه دعای امین الله

(برای دانلود روی تصویر زیر کلیلک نمائید)

حاوی متن کامل به همراه صوت دعای امین الله می باشد که می تواند همیشه همراه شما باشد.
برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید.و بعد از نصب برنامه را در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.

2- برنامه نهج البلاغه

(برای دانلود روی تصویر زیر کلیک نمائید)

شما توسط برنامه ی نهج البلاغه می توانیدبه تمامی موضعات ، خطبات ، حکمت ها ، نامه های و ... که در کتاب اصلی نهج البلاغه آماده است دسترسی داشته و همیشه این کتاب پر محتوا را همراه خود داشته باشین. این برنامه طراحی گرافیکی خوبی دارد و کار با آن بسیار راحت می باشد. برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید.و بعد از نصب برنامه را در منوی گوشی خود  می توانید مشاهده کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

3- برنامه مناجات امیر

(برای دانلود روی تصویر زیر کلیک نمائید)

برنامه مناجات حضرت امیر حاوی متن کامل به همراه صوت مناجات حضرت امیر می باشد که می تواند همیشه همراه شما باشد. برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید.و بعد از نصب برنامه را در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.

4- برنامه خطبه غدیر

(برای دانلود روی تصویر زیر کلیک نمائید)

نرم افزار خطبه ی غدیر مجموعه ای کامل از اتفاقات و رخدادهای روز عید غدیر خم است که در اقلب یک نرم افزار اندرویدی گرد آوری شده است. برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید.و بعد از نصب برنامه را در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.

5- برنامه غدیر خم

(برای دانلود روی تصویر زیر کلیک نمائید)

نرم افزار غدیر خم نرم افزاری جامع از اتفاقات واقعه غدیر و خطبه های غدیر می باشد.این نرم افزار نیاز به اتصال به اینترنت دارد. برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید.و بعد از نصب برنامه را در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.

 

6- برنامه غدیر خم

 

(برای دانلود روی تصویر زیر کلیک نمائید)

 

 

نرم افزار نهج البلاغه کیمیا نرم افزاری پیرامون کتاب ارزشمند نهج البلاغه یادگار گرانبهای امیرالمومین (ع) برای نصب این برنامه فایل نصبی را از لینک بالا دانلود کرده و در گوشی خود نصب کنید.و بعد از نصب برنامه را در قسمت منوی خود می توانید مشاهده کنید.

 

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...