برنامه های حوزه رسانه مساجد مورد پسند و مطلوب نسل جوان است

برنامه های حوزه رسانه مساجد مورد پسند و مطلوب نسل جوان است

فرماندار خمین گفت: برنامه های فرهنگی مذهبی در حوزه دیجیتال، رسانه و نشریات تجربی مساجد مورد پسند و مطلوب نسل جوان است.

سید مهدی ساداتی فرماندار خمین در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم در گفتگوی اختصاصی به روابط عمومی جشنواره در اراک، گفت: ارتباط مستقیمی بین مسجد و انقلاب و امام برقرار است که هیچگاه نمی توان انقلاب بدون مسجد را تصور کرد.

وی ادامه داد: شهر خمین می تواند و این پشینه را دارد که با بسترسازی مناسب برای انجام برنامه های فرهنگی مناسب، نماد خوبی برای ترویج اندیشه های امام راحل رحمه الله در عرصه امور دینی و فرهنگی با نصب العین قرار دادن جایگاه مسجد باشد.

ساداتی اظهار کرد: در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و فرزند برومندش حضرت امام خمینی رحمه الله و همچنین هفته فرهنگی خمین فرصت مغتنمی پیش آمده تا میزبان حضور بهترین های کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی محراب قلم باشیم و خرسندیم که توفیق میزبانی مهمانانی از کانون های فرهنگی هنری مساجد از سراسر کشور رادر زادگاه انقلاب و قلب ایران اسلامی شهر آفتاب داریم.

وی افزود: امام رحمه الله احیا کننده مسجد در قرن معاصر است؛ تفکرات و اندیشه های امام در احیای فرهنگ مسجد و گرایش همه آحاد به این موضوع که مسجد را در جهت یک سنگر برای اندیشه ها و آرمان های شیعی تلقی کنند است.

ساداتی تصریح کرد: خمین شهر دارالمومنین و زادگاه امام خمینی رحمه الله که بزرگترین شخصیت قرن است این شایستگی و پتانسیل را برای برگزاری چنین جشنواره هایی دارد و امید است این جشنواره ها در بیداری نسل جوان و هدایت انان به فرهنگ ناب  اسلام باشد.

فرماندار شهر میزبان جشنواره کشوری نشریات تجربی بابیان اینکه امروز نشریات تجربی و تبلیغات موثری که در حوزه رسانه و دیجیتال انجام می شود مطلوب نسل جوان و جذب آنان به مسجد و انجام فعالیت های فرهنگی مذهبی است افزود: شبکه های ماهواره ای و دیجیتالی در جهت تغییر مسیر نسل جوان و ایجاد انحراف بین انان از هیچ توطئه ای فرو گذار نمی کند لذا برنامه های مساجد شاخص ارزشمندی برای اثبات هویت دینی نسل جوان است.

لازم به ذکر است جهت برگزاری مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی به میزبانی شهر خمین استان مرکزی جلسه ای با حضور مرتضی طاهریان معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سالن فرمانداری خمین برگزار شد.

مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره 40نفر از برگزیدگان شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان که در مرحله منطقه ای این جشنواره حایز رتبه شده بودند، شرکت دارند.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...