جلسه کمیته های ۵ گانه جشنواره کشوری« محراب قلم» امروز تشکیل شد.

جلسه کمیته های ۵ گانه جشنواره کشوری« محراب قلم» امروز تشکیل شد.

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره های فرهنگی و هنری جوانان مساجد ،جشنواره کشوری نشریات تجربی و وبلاگ نویسی محراب قلم نوزدهم تا بیست و یکم فروردین با حضور برگزیدگان مرحله منطقه ای این جشنواره در شهر خمین زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

ستاد برگزاری جشنواره کشوری محراب قلم امروز(10فروردین) طی جلسه ای کمیته های اسکان و پذیرش، اطلاع رسانی، پشتیبانی و تدارکات، اجرا و برگزاری و کمیته تبلیغات و تشریفات را برای برگزاری جشنواره مذکور تشکیل داد.

پذیرش و ایاب و ذهاب شرکت کنندگان به محل برگزاری افتتاحیه در بیت تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله، اعزام خبرنگاران و رسانه های استان جهت پوشش مراسم، برگزاری کمیسیون های تخصصی وبلاگ و نشریه، پذیرایی، بازدید از حیاط های بیت حضرت امام رحمه الله و اماکن دیدنی، برنامه های تفریحی، اهدا جوایز عمومی و تهیه و پخش کلیپ و تهیه اخبار و مصاحبه از شرکت کنندگان از جمله برنامه هایی است که به عهده کمیته های واگذار شد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را در مورد هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی محراب قلم اعلام کردند.

نویسنده مطلب: روابط عمومی اصلی

روابط عمومی اصلی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...